skitdagar

Idag är en sådan dag då jag hade velat ligga hemma under täcket. Jag känner mig irriterad och på dåligt humör. Men å andra sidan så har jag känt mig ledsen i flera dagar. Bim närmar sig med stormsteg den här gången, och jag vet redan att vi inte har lyckats. Kanske därför jag mår som jag gör. Det känns så orättvist. Vad har vi gjort för att förtjäna det här? Det känns som att alla lyckas utom vi. Tycker man hör om folk som ska ha barn hela tiden. :-( jag vill bara åka långt lngt bort eller stänga in mig i några veckor. Hoppas jag mår bättre imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emalda

Usch så jobbigt att må pyton. Ni får ta och hitta på något skoj. Har ni varit på Tintin än? Vi såg den igår och även om det inte var ett mästerverk, var den helt klart underhållande. mycket bra för att komma på andra tankar. Köp lite popcorn och håll varandra i handen vet ja! Kram!

2011-11-15 @ 17:08:59
URL: http://plussaplease.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0