bim och mardrömmar

Jag hade tänkt försöka skriva minst ett blogginlägg om dagen, men jag är visst inte så bra på det här med att blogga. :-) dagarna går så fort, och vips så var det fem dagar sedan jag skrev sist. Men det får bli vad det blir, jag skriver mest för mina egna känslors skull.
Nu är det ca en vecka kvar till bim. Jag räknar med spottings torsdag eller fredag. Jag vågar inte tro på vår lycka denna gång heller, dessutom är det inget som tyder på att det skulle ha lyckats. Därimot har jag mina vanliga pmssymtom med ömma bröst, som jag alltid får. Veckan kommer bli lång, men jag orkar inte tänka på det så mycket, för jag är övertygad om att mensen kommer.
 I helgen var nog första gången jag upplevde p frustrerad, bitter och ledsen för att det inte funkar för oss..men det kan bero på att det kom två nya gaviditeter i veckan, en fick barn,och en fjärde ska ha inom kort.
Jag drömmer ofta om barn (så jag tänker nog på detta mer än jag vill erkänna;-) ) inatt drömde jag att jag hade ett barn som jag inte visste om. Hur nu det gått till.;-) jag fick veta det i drömmen när barnet var ganska nyfött. Jag gick in i ett hus, eller barack av något slag där det fanns massor av söta bebisar.. När jag kom fram till båset där min bebis var så satt det någon och höll i barnet. När jag fick se ansiktet på bebisen tror jag att jag vaknade.. För det var det läskigaste jag sett.. :-( men jag vet inte hur den såg ut, mer än att den var otäck. Det var ingen rolig dröm. Hehe. Nu ska jag krypa ner jämte baby och försöka sova.
Inatt hoppas jag att jag drömmer lite vackrare drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0