sorg, ångest och förtvivlan

Nu ligger jag i sängen och älsklingen snarkar bredvid mig. Grannen tittar på tv, annars är det tyst. Vad ska man säga om den här dagen? Kanske kan beskriva den med tre ord, sorg, ångest och förtvivlan. Jag vet att jag skrev i ett inlägg att jag var övertygad om att mensen skulle komma. Det är sant, det trodde jag också. Jag räknade även med spottingsen, men INTE idag. När spottingsen kommer så vet man att man misslyckats igen. 15 gånger. Utan spottings finns fortfarande en liten gnutta hopp. Jag har känt mig ångestladdad idag. En klump i magen och gråten i halsen. Varför får inte jag bli mamma? Varför får vi inte bli föräldrar? Jag börjar tappa hoppet om att vi kommer lyckas på egen hand. Man ska aldrig ta något för givet och 2011 blir inte vårt år, hur gärna jag än vill.

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My

Blir så ledsen för eran skull! :( Borde ha varit er tur för länge, längesen!



Stor kraaaaaaam! <3

2011-10-20 @ 07:45:18
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: andrea

Usch fick en klump i halsen direkt. Att det ska vara så s-s svårt. Idag höll jag på att smälla till en kollega som käckt sa "att slappna av så kommer det o annars brukar det hjälpa att skaffa hund" Suck o grrrr. Go 2012

2011-10-21 @ 15:49:06
Postat av: Emma

Vad ledsen jag blir av att läsa hur du mår och att mensen än en gång visar sig :( Stora kramar

2011-10-23 @ 18:13:37
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: therese

usch, vad tråkigt för er.. men snart så kanske. man får inte tappa hoppet

2011-10-25 @ 20:52:21
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0