Barn till varje pris?

Ska försöka mig på mitt första inlägg via mobilen, så får se om det funkar. Vi kollade på den nya serien på ettan ikväll. Barn till varje pris. Jag vet inte vad jag ska säga om den, mer än att jag kände hur hjärtat började dunka när de pratade med paret som inte kunde få barn pga att mannen inte hade några spermier. Likadant med tjejen som inte lyckades i danmark trots ägglossning varje månad.. Det känns som att jag blev ännu mer stressad och jag kände hur tårarna nästan brände i ögonvrån. Varför varför är det så här för oss?? Usch, idag är en jobbig dag, mens och humöret i botten. Men snart är jag på banan igen, och vet ni, lyckas vi nästa gång så har vi världens bästa julklapp till våra familjer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tyckte inte serien verkade så bra?! Tyckte inte den kändes helt seriös, men det var mycket en känsla jag fick. Ska bli kul att se TV3:s program med nästa vecka och jämföra lite :) Kram på dig

2011-09-28 @ 19:15:36
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0