helikopter och vitaminer.

Fredagkväll, och P har lekt med sin radiostyrda helikopter han fick av mig idag. Haha.
 Han blev som ett barn på julafton och när kontrollen inte funkade med batterierna jag köpt så var vi direkt tvungna att åka och byta. Sen har han grejat med den ikväll, kanske tur att den bara funkar några minuter i taget, innan den behöver laddas, annars hade jag säkert inte fått se honom mer på flera dagar. (;

P köpte vitaminer idag också. Finns ju så mycket att välja på så man vet ju inte vad man ska äta. Vi äter rätt mycket grönsaker, och försöker variera med kyckling, fisk och kött. Men det kanske inte är dåligt att komplettera med lite annat.
Jag har ätit folsyra sedan i december och b-vitamin i två månader. B-vitaminen var ett hopp om att få bort spottingsen, men det verkar inte funka.
Ska nog sluta med ren folsyra med, och äta Mitt val-kvinna istället. Han ska äta Mitt val-Man.

Det är verkligen en hel djungel det här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0