:-)

Idag var jag o gjorde blodprovet till klimakterietestet som missades sist. Jag hoppas inte det blir allt för missvisande att jag är på dag 6, och mensen nästan är slut. Men så går det när det är en massa helgdagar. Dock så var ju läkaren övertygad om att jag inte är i klimakteriet. ;-) imorgon så ska jag lägga till spruta nr 2, orgalutran. Jag är lite skraj för den, men ska nog klara av det. Dagarna flyger ju iväg nu när man börjat med sprutorna varje kväll. På torsdag är det dags för ultraljudet, så spännande! Jag hoppas så att detta går vägen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Håll en isbit mot huden i ca 30 sekunder innan du sticker med orgalutran, det gjorde jag och det gick suveränt!

2012-04-10 @ 19:45:47
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: D

Kan tänka mig att det händer något i alla fall, och då blir det ju automatiskt nedräkning. Ska tänka på dig imorgon :-)

2012-04-10 @ 20:40:54
Postat av: Libra

Lycka till imorgon! :)

2012-04-11 @ 14:09:38
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0