Äntligen ruvare!!

Ett av våra två befruktade ägg hade klarat sig, och blivit ett perfekt 4 celligt embryo!

Så nu är även jag en lycklig ruvare med väldigt blandade känslor om de två kommande veckorna.
 Rädd för att inte lyckas, och lycklig att ett ägg faktiskt var ett guldägg.

Tyvärr fick vi ju inget till frysen nu, men jag hoppas att ödet valt just det här embryot till oss. ;-)

Det känns konstigt att det nu finns ett litet litet embryo i min mage, som KAN bli vår bebis!


Läkaren sa att Ps simmare var helt perfekta, men det verkar som att mina ägg inte vill släppa in dom. Så blir det aktuellt med en ny ivf (eller syskonförsök som läkaren sa ;-) ) så blir det ICSI (mikroinjektion).


Nu behöver vi alla tummar och tår som vi kan få!



Kommentarer
Postat av: Da

Håller självklart alla tummar och tår jag bara kan! Det kommer gå bra det här :)

2012-04-18 @ 17:38:11
Postat av: D

Ojojoj, bästa beskedet på länge! Håller tummar och tår så de vitnar! Kramar systeryster, och hälsa P :-)

2012-04-18 @ 20:09:08
Postat av: Elin / Mamma till My ♥

Här hemma håller vi alla tummar o tår som finns! :) Gud så spännande! :D

2012-04-18 @ 21:51:13
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till ett guldägg men framförallt grattis till ruvarstatus! En låååång period av väntan, analysering, hopp och förtvivlan. Underbart att du ruvar gumman! Håller tummarna!

2012-04-18 @ 22:34:02
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: M.

Åh vad roligt att höra, nu håller vi tummarna :)

2012-04-19 @ 08:19:20
URL: http://barnviasahlgrenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0