dagens.

Imorse vaknade jag vid fyra och hade sjukt ont i magen, kändes precis som när mensen ska komma. Jag fick ligga dubbelvikt. Gick upp, o eftersom vi bestämt att jag skulle testa idag igen så testade jag då. Fyra timmar efter att jag varit på toa sist. När jag kissat försvann "mensvärken", så troligtvis så var det bara för att jag var så kissnödig. :-) jag blöder lite fortfarande, men mest lite brunt när jag går på toa, nångång har det varit lite ljusrosa. Detta är iallafall dagens test, titta inte på katthåren bara. ;-) Nu borde jag väl lämnat ruvarstatusen och flyttat till gravid??

Kommentarer
Postat av: Libra

Det är ju ett klart plus. Jag hade bruna flytningar i flera dagar efter beräknad mens. Får fortfarande rosa när det skulle varit dags för mens igen. Håller tummarna att den lill* vill stanna kvar. Jag fick också ont i början när jag var jättekissnödig.

Kram

2012-04-30 @ 15:25:18
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Postat av: D

Du är helt klart gravid, inget annat :-) Dessutom så ser plusset starkare ut nu. Helt jäkla underbart!! Så länge du inte har konstant ont i magen (svårt, eftersom molvärk och ont är ett graviditetssymptom också) eller blöder mycket så tror jag inte det är någon fara. KRAM!! Åh, vill verkligen ge dig en riktig kram!

2012-04-30 @ 15:41:20
Postat av: Da

Är så himla glad för er skull! :D

2012-04-30 @ 18:22:54
Postat av: L

Tack för fina kommentaren! :)



Också så himla glad för er skull.. Grattis!!



Ha en mysig kväll! Kramar

2012-04-30 @ 20:38:34
Postat av: Emma

Underbart att se! Klart du ska byta status från ruvare till gravid nu! Ingen tvekan! Grattis! Och vad skönt att blödningen verkar avta! Har du ringt och rådfrågat någon ännu? KRAM

2012-05-01 @ 10:01:02
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: Elin - Mamma till My

Du är helt klart gravid vännen! :D Fy satan vad roligt!! :D :D

2012-05-02 @ 08:55:38
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0