den omtalade.

 
mysig?

Nu är de sista sprutorna tagna för den här gången! (hoppas föralltid), förutom ovitrellen då. De två sista orgalutransprutorna var faktiskt inte så farliga, satt med en isbit i säkert 10 minuter innan, och sen var det bara att trycka in den. Jag har inte ens ont efteråt. Liiite öm kanske, men inget som stör alls. Så skönt! Puregonen är ju värsta barnleken nu, bara grabba tag om en valk och trycka in den. ;-)

Så skönt att det gått så smidigt hittills, jag hoppas att det fortsätter så.

Idag fick vi lite papper om äp på måndag, då står det att vi ska kolla om vi lämnat samtyckeslappen till socialstyrelsen???? Vad är detta??? Någon som vet?

Det var P som hämtade pappren idag, för jag jobbade, och när vi provade ringa fertilitetscentrum så hade dom stängt. Har inte hört nåt alls om någon samtyckeslapp.




Kommentarer
Postat av: D

http://www.socialstyrelsen.se/blanketter/Documents/2009_32_bilaga2.pdf Jag googlar jämt, det verkar som om ni ska fylla i den här på plats, eftersom även läkaren ska skriva under.

2012-04-14 @ 08:11:48
Postat av: svar

Men tack!! Då fattar jag. :-)

2012-04-14 @ 10:08:23
Postat av: Libra

Man måste skriva under ett papper, ett bevis på att de får befrukta äggen med din mans spermier. Att båda är med på det hela. Men det borde ni göra på kliniken. :)



Antar att det är den de menar i alla fall.

2012-04-14 @ 11:59:43
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Postat av: E.

Vi fick samtyckespapprena direkt på kliniken vid äggplocken, och lämnade dem direkt till sköterskan där, så vi behövde inte skicka dem till socialstyrelsen iaf. Spännande att det närmar sig nu!!

2012-04-14 @ 19:14:39
URL: http://vivillblitre.blogspot.com
Postat av: L

Nu är det er tur har jag bestämt!

Lycka till :)



KRAMAR!

2012-04-14 @ 19:31:35
URL: http://ilangtanochvantan.blogspot.com
Postat av: Andrea

I vårt fall ställdes vårt första försök in eftersom RMC glömt att ge oss papperna för underskrift på vårt informationsmöte. Sköterskan som skulle visa hur man ger sig själv sprutor ville inte boka in VUL och potentiell ÄP vecka innan jag kommit tillbaka med sambon och skrivit under papprena. Frusterad är bara förnamnet.

/andrea

2012-04-16 @ 07:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0