orgalutran

Fy sjutton vad hemsk denna sprutan var! Satt en bra stund och försökte ta mod till mig att kunna ta den. Spännde mig så jag mådde illa. Jag följde rådet att ta en isbit, hjälpte kanske lite. Men jag kunde inte "hugga" in den som man ska, utan jag tryckte. Sved som fan i 2 sek innan jag kommit igenom huden, och då kändes ingenting längre. Jag mådde därimot skitilla av hela grejen, så p fick spruta ut innehållet medans jag blundade och höll hårt i huden. Det kändes som att det bubblade till under huden, ska det kännas så?? Den var kanske inte så farlig som jag trodde, men jag ser inte fram emot att ta om den. Värst var nog bubblet av vätskan.. Kändes jätteobehagligt. :-S det sved knappt någonting, och det enda jag fick var en liten röd rodnad. Gjorde jag verkligen rätt? Av puregonen fick jag mitt första lilla blåmärke idag, var väl sviterna av att jag var så nervös för orgalutran. ;-) Jag känner mig som en nåldyna just nu. Imorgon är det dags för vul.. Jag hoppas att dom hittar många fina äggblåsor! Känns nervöst det också.. Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0