sista sprutan!

Nu är sista sprutan tagen! Laddade med en isbit i 20 minuter innan, o kände absolut ingenting när jag körde in nålen. Sved liiite grann när p tryckte ut vätskan, men nu känner jag nada. Är kanske bedövad av all is. :-) Den värsta sprutan var orgalutran i onsdags. Känner mig ändå orolig.. Kan det hända att man får ägglossning utan älsprutan? Jag har sjukt ont i brösten sen igår och massa älflytningar (ursäkta). Men vill veta om nån haft likadant? Är ju en skräck o komma dit på måndag oså finns inga ägg. :-( Det här är verkligen en känslomässig bergodalbana. Jag som inte ens gillar att åka karusell. Men snart är vi framme!

Kommentarer
Postat av: Libra

Vad spännande! Har aldrig hört om någon vars ägg smitit innan så tror inte det är möjligt. Dina egna hormoner är ju avstängda. Lycka till imorgon. Hur dags blir det? Ska hålla tummarna. :)

Kram

2012-04-15 @ 10:45:00
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Postat av: L

Hade också ÄL-flytningar i mängder - men äggen satt där de skulle :) Lycka till!! Kram!!

2012-04-15 @ 21:22:26
URL: http://Ilangtanochvantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0