Cura vs Öresund

Sedan vi bestämde oss för att det är mayamottagningen vi vill gå till för vår utredning så har vi varit inställda på att det är öresundskliniken vi skulle åka till för äp och insättande. Jag har läst mycket gott om öresund, och det har känts bra och tryggt att åka dit.

Men nu för ett par veckor sedan när jag kollade på öresunds hemsida så var maya borttagen, så det verkar som att de inte har något samarbete längre. Maya verkar istället samarbeta med Cura, och det känns sådär, eftersom jag läst en del dåligt om dem nu när jag googlat lite.
 Det är jobbigt när man varit inställd på en sak, och så blir det en annan. Jag får trösta mig med att de på maya verkar vara helt underbara, har bara läst bra saker om dem, och det är där vi kommer göra hela utredningen, ul osv.. medans det endast är äggplock och insättande på cura.

 Det blir säkert bra oavsett. Men om det finns någon som har erfarenhet av Cura så tas det tacksamt emot!

Kommentarer
Postat av: Libra

Om ni kan tänka er att inte gå privat så vill jag rekommendera RMC. Väldigt bra än så länge i alla fall. Lycka till! :)

/Libra (som hittade din blogg på en annan blogg)

2012-02-22 @ 21:24:01
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0