deppig.

Jag känner mig så deppig, mår konstigt och känner att jag helst vill lägga mig under täcket. Det började igår och har fortsatt idag med. Det är så mycket som snurrar i mitt huvud, jag vill bara att tiden ska gå så vi kan komma igång snart med utredningen. Jag vill veta vad som är fel. Jag vill inte vänta längre! I 19 månader har jag väntat. Väntat på äl, väntat på spottings, väntat på bim. Nu väntar jag på den 9 mars. Igår var jag vid min fina morfars grav för första gången.. Gud så jag saknar honom! Kanske var det det som löste ut den här ledsenkänslan jag har. Jag hoppas att jag snart får upp lite hopp igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Att vara ledsen är bra också! Det ger dig snart nya krafter. Men det här med att vänta är verkligen fruktansvärt, allt annat blir liksom pausat. Tänker mycket på dig! Visst skulle ni senare få komma till Öresundskliniken? De är underbara!

Kram kram kram

2012-02-18 @ 10:41:29
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0