gonatt

Jag hade skrivit ett jättelång inlägg och så försvann allt! Det är inte alltid bra att skrva på mobilen. Jag har gått o lagt mig, lite senare än jag borde eftersom jag ska jobba imorgon. P är ute på andra äventyr o sover borta inatt. Jag har suttit och googlat på ivf hela kvällen. Jag vill veta ALLT och jag vill läsa om andras erfarenheter. En sak jag funderat på är att när vi ska på vårt första möte så kommer jag vara på dag 23, och med största sannolikhet ha spottings då. Någon som vet om det kommer vara några problem? Det som känns lite tråkigt är att vi lär ju få vänta minst en månad till innan vi kommer igång, eftersom inga prover är tagna på oss än.. Det hade ju varit perfekt att få börja veckan efter. ;-) Det är den här eviga väntan. Men nu är det dax att sova, imorgon är en dag närme till vad som komma skall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0