stora planer!

Nu är snart ivfkarusellen igång för emma, som jag följt på familjeliv och hennes blogg i över ett år. Jag kan inte låta bli att känna mig lite pirrig i magen för hennes skull, och varje dag går jag in på hennes blogg med stor spänning ifall hon skrivit något nytt. :-D kanske känner jag som jag gör eftersom jag vet att vi också _snart_ är där, och jag kommer gå igenom samma saker som hon. Spännande värre är det i vilket fall som helst, och tanken på att vi kanske får våra bebisar inom ett år är otroligt nervkittlande. :-) Det är faktiskt mindre än tre veckor kvar tills vi har vårt första möte, vilket innebär MAX sex veckor innan vi drar igång! Det jag oroar mig mest över är domen om vi öht kan få ett biologiskt barn tillsammans.. Det är en skrämmande tanke. MEN, nog om det! 2012 skulle bli mitt år, och även om det inte innebär bebis så innebär det att jag kommer få en ring på mitt finger i sommar! Jag är så LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Elin / Mamma till My ♥

åh vad spännande! tänker på er ofta och snart drar eran karusell igång! :D :D



puss <3

2012-02-20 @ 12:19:03
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Postat av: svar

Tack vad gullig du är! :-) det betyder mycket. <3

2012-02-20 @ 13:56:16
Postat av: Emma

Vad du är söt!!♥ Det är verkligen spännande detta!

Vi kanske skulle passa på att ta en fika när ni är nere på kliniken nån gång?! Tre veckor kommer gå fort, snart är ni också där.

2012-02-20 @ 20:31:44
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: Emma

Jag glömde ju!! Stort grattis till förlovning/blivande giftermål!!!!! Du har en underbar resa framför dig med massor av planering och pysslande :)

2012-02-21 @ 19:24:49
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0