nej.

Jag hoppas så att ni alla som har de barn ni vill ha, (är nog lika svårt att längta efter tex en tvåa som inte vill komma som det är för mig) vet hur lyckligt lottade ni är, som högsta vinsten i ett lotteri. Själv drog jag nitlotten för 18e gången. Arton. Ett och ett halvt år. Spottingsen kom idag på dag 18.. 13 dagar sedan min mens slutade. Hur ska ett ägg hinna fästa då? Jag kunde inte ens gråta. Jag känner mig bara tom. Det känns som att jag aldrig kommer få bli mamma. Förlåt för mina bittra inlägg, men helt ärligt så är det så jag känner mig. Även om jag går omkring och ler, skrattar, sjunger och flamsar omkring så är jag i ett enda stort kaos inuti. Jag är livrädd.

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My ♥

Usch vad jag lider med er. Tänker på er ofta ska du veta. Tycker det borde vara eran tur nu. 2012 kan få bli ert år! <3

2012-01-11 @ 19:56:09
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0