lite ont.

Dagarna går så fort, och vips så har det gått en vecka sen jag skrev något. V 11, och en vecka kvar till ultraljudet. Jag börjar bli nervös.. Det är ju nu vi kommer få se vår bebis på "riktigt", och jag är fortfarande rädd för att vi inte ska få se något alls, eller att något är fel. Men jag längtar! I helgen mådde jag ganska dåligt, mådde illa konstant och hade halsbränna. Det är bortblåst nu, men idag har jag haft ont i magen hela dan. Det ilar med jämna mellanrum på vänstersidan och går ut i ryggen. Som om man, med lite överdrift ;-) , kör igenom en kniv. Vänstersidan har jag aldrig känt nåt förut. Jag tycker ändå att det börjar synas lite på magen. Alla kläder och byxor börjar sitta åt. Mest är det väl tarmarna som spökar, men lite svullen är jag faktiskt på nederdelen av magen. :-D Vi skulle hämta ut våra ringar idag med, men behövdes lite justering så får hämta dom på fredag istället.. Det längtar jag också efter! :-P

Kommentarer
Postat av: emma

Förstår din oro, speciellt när du kanske läser runt på nätet och ser att det inte är skimrande för alla. Men det kommer gå fint för dig! Tänk att du ska få se din älskade, efterlängtade bebis snart! Det är overkligt och underbart. Kram på dig <3

2012-06-12 @ 20:48:22
Postat av: Da

Det som känns som knivhugg är ligamenten och helt normalt! Det onda är säkert växtvärk, livmodern växer ju :)

2012-06-13 @ 11:20:41
Postat av: L

Det kommer gå bra!!!



21 juli är det bröllop! Också bara för närmsta familjen och några nära vänner.. Precis så vi vill ha det!!



När är det dags för er?



Kram!!

2012-06-13 @ 17:26:18
URL: http://ilangtanochvantan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0