Senare.

Nu är blodprovet inför kub taget, och mina första gravidtidningar inhandlade!

Det kändes lite konstigt att stå där och kolla på gravidtidningar. Det gäller ju inte mig liksom. ;-) Men i allra högsta grad gör det ju faktiskt det.
Väldigt konstig tanke, fortfarande. :-)

Det känns fortfarande som att det inte alls är en bebis där.. som att den säkert har dött och att de kommer säga att jag fått ett ma på ultraljudet nästa vecka.
Men samtidigt så känns det som att jag visst är gravid! Den lever och förhoppningsvis mår bra. :-)
Jag mår ju faktiskt illa om jag är hungrig, vilket jag är nästan hela tiden. Varje natt måste jag gå upp och kissa och brösten är faktiskt större än dom brukar och en aning pyttelite ömma.

Så även om det känns som att jag inte har symtom, så inser jag ju att jag faktiskt har det.

Dessutom har jag gått upp ett kg sedan inskrivningen förra veckan.

Så, vi ska visst ha en liten bebis i januari. Så är det bestämt. :-)


Måste bara höra lite om det är någon mer som köpt gravidtidningar..vilken är egentligen bäst?
Jag hade lite svårt att välja.

Kommentarer
Postat av: Da

Vet inte vilken som är bäst, men jag fick en massa gratis på MVC så jag har en hel hög om du vill ha :)

2012-06-14 @ 17:57:10
Postat av: svar

Ja, det tar jag jättegärna. :-) kul o läsa lite.

2012-06-14 @ 20:32:36
Postat av: D

och jag ska skicka boken, spark i baken!

2012-06-14 @ 23:26:11
Postat av: Hannah

Jag gillar Vi föräldrar och Vi föräldrar gravid. Allt i dom tidningarna läser jag, i MAMA finns det massor jag inte läser, mycket modesidor och tips som jag inte är så intresserad av. I Vi föräldrar är det många bra reportage som att läsa om andras graviditeter och förlossningar sånt gillar jag :)

2012-06-18 @ 15:39:34
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: Svar till Hannah

Jag kan inte kommentera hos dig! Har försökt ett par gånger, men tror du måste ändra någon inställning. :-)

2012-06-19 @ 12:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0