V 10.

Så var det det här med att må bra. Vad ska man skriva? :-)

V 10 idag, och min oro börjar släppa. Inget mer rosa sen i torsdags. I fredags spydde jag (!) men annars mår jag hur bra som helst. Jag börjar känna mig lite svullen i magen, och det ser jag väl som ett positivt tecken. Jag hoppas så att vårt lilla pyre mår bra! Om ungefär två veckor är det dags för ultraljud, och jag hoppas tiden går fort dit!

Jag kan inte låta bli att gå och titta på bebiskläder, fantisera och drömma.. och det känns helt sjukt att det äntligen är verklighet. Tänk att det ligger en liten bebis i min mage. :-)  Hur söta är inte dom här?? --->

Vi brukar ligga på kvällarna och prata om vad bebisen ska heta. Det finns så många namn, men få som man verkligen fastnar för. Det är tur att det är ganska långt kvar, så vi kan enas om något. ;-)

Har ni samma favoritnamn?

Vi har ett pojknamn vi båda gillar, men sen finns det ett namn till, som jag tycker är superfint och som jag verkligen skulle vilja ha. Som P inte alls gillar. Två flicknamn har vi också än så länge.. men man vill ju att det ska kännas rätt. 





                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: D

Åh, precis sådana byxor har jag mönster på ;-) Så jag kan sy liknande sådana om du vill.

2012-06-04 @ 14:11:42
Postat av: D

Tror min kommentar försvann. Precis sådana byxor har jag mönste på, så säg till om du vill att jag ska sy sen, till nästa sommar kanske ;-)

2012-06-04 @ 14:13:08
Postat av: Svar:

Åh det får du jättegärna göra om bebisen vill stanna! :-D

2012-06-04 @ 15:29:32
Postat av: Hannah

Åh det där med namn, det är svårt! Jag och min man hade mycket svårt att komma till ett beslut! Jag hade massor med pojknamn jag gillade och alla blev underkända :) Sen läste jag en bok där en flicka hette Eli, men jag ville ha det som killnamn. Men maken sa bara okej om det blev Elis så det blev det. Och nu vill jag ha Enar men maken vill Einar vilket jag inte alls kan tänka mig!!! Så plötsligen blev det Ivan... Min omgivning är skeptiskt till det men det struntar jag i. Blir det en flicka får hon heta Vega, och det är inte förhandlingsbart från min sida :)

2012-06-04 @ 19:59:54
URL: http://mammasnart3blogspot.com
Postat av: Elin - Mamma till My

Vad glad jag blir att läsa att du mår bättre nu! :D



Ja, det där med namn var inte lätt, det minns jag. Vi hade två namn när My låg i magen som låg etta, och det var Linus och Tuva. Var ju bombsäker på att det var en kille, så tjejnamnen glömdes bort lite. Men det var ju absolut ingen Tuva som kom ut, det var ju en My! :D



Puss o kram!! :D

2012-06-04 @ 20:06:45
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0