att inte känna.

Nu har jag varit ledig i fem dagar! Det har varit så skönt och vi har haft några mysiga dagar ihop jag och p. Mycket åkande och farande, och igår var vi på after shave /galenskaparna. Riktigt mysig och rolig kväll!
Idag har vi fikat lite med ett par kompisar, och sedan drog vi iväg på riksettan och kollade på sveriges underbara landskap. ;-)


 Det här med nada graviditetssymtom håller i sig.. Inatt drömde jag att jag fått missfall, och imorse när jag vaknade hade det lilla onda jag hade i brösten försvunnit. Jag är så orolig att något är fel. Jag känner mig inte gravid överhuvudtaget.. Och dum som man är så googlar man. Googlar och googlar. Alla de som skriver att symtomen försvann när de fick ma stannar kvar i mitt huvud, medans de andra, som allt gick bra för, försvinner. Det känns iallafall som att jag inte förväntar mig att se ett litet tickande hjärta på vul nu i veckan.
Men jag hoppas för mitt liv att jag har fel.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är minst lika vanligt att ha massa besvär som att inte ha ett enda! Jag hoppas och tror att allt kommer se fint ut på VUL. Kramar

2012-05-20 @ 21:53:38
URL: http://lyckaabovo.wordpress.com
Postat av: D

Åh, jag vet att det inte spelar någon roll att jag skriver det, men ändå: jag är övertygad om att allt är bra. Vet att jag tyckte symptomen kom sent med T. Har många vänner som inte haft symptom alls också. men jag tror också att det är omöjligt att hålla sig lugn och att det är vanligt och fullt normalt att vara galet nervös. Kram!!

2012-05-21 @ 09:19:34
Postat av: Libra

Vad spännande med ultraljud. Håller tummarna att hjärtat slår för fullt. :)

Kram

2012-05-21 @ 20:12:44
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/
Postat av: Elin - Mamma till My

Man känner sig väldigt ogravid i början, det gör nog alla. Du väntar barn, inte missfall gumman! :) Förstår att det är lätt att oroa sig, men jag tror absolut ni kommer få se ett litet pickande hjärta :)



<3

2012-05-21 @ 20:40:12
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0